långt bajsinlägg

idag åkte jag och fanny till ikea. det var roligt. vi såg kevin borg där inne sex gånger. och gjorde bort oss två av dom. vi stod och hittade på ett klagomål om ikea och deras mat på någon dator och eftersom att vi hade sett kevin borg där inne innan sa fanny " vi skriver från kevin borg " typ jättehögt, då satt han självklart och åt precis bredvid. han tyckte vi var dumma i huvudet. sen stod vi utanför hissen och jag pratade om att min pappa alltid ser fel på personer och berättade om en gång när han trodde att han såg någon han hade jobbat med i new york på tv som i verkligheten var någon helt annan. så jag stod och berättade att pappa hade sagt " gud vad bra svenska han har lärt sig på bara några år. " precis då kommer kevin borg ut ur hissen och tror självklart att jag pratar om honom. det var väldigt roligt. köpte även en lampa och lite ljus. och godissnören. och chokladbollar.

sen tog vi ikeabussen hem och satt och klagade över omvägarna den tog. när vi kom fram efter typ ett år gick vi till gallerian. vi var trötta och skämdes för våra ikeakassar. det slutade med att vi satte oss på något golv i ett hörn och satt där tills vi var tvugna att åka hem och äta middag. sen kom jag hem och åt sushi.
jag har typ aldrig skrivit ett sånt här långt inlägg med en väldigt nogrann beskrivning med vad som har hänt mig under min dag men nu blev det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0