drip-drop till i cannot stop, can't stop. i cry for you, cry for you

idag slutade vi klockan tio. vi skulle få sluta halv tolv eftersom att vi var i riksdagshuset så länge igår. men vi hade håltimme på gympan som var sista lektionen så vi fick sluta tio istället. underbart. två lektioner hade vi. svenska där vi letade efter dikter vi tyckte om i biblioteket och sen hade vi fysikprov. det var svååårt. och långt. kändes det som. jag har myskläder på mig och har kokat te som jag ska dricka samtidigt som jag övar in engelska verb. engelskaprov imorgon. tänkte göra matteläxan också som egentligen är till på tisdag men det är ju skönt att ha den gjord. hejdå och puss och ha en bra dag och allt sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0