fel på hjärnan

sitter med banankaka, mjölk och en uppslagen mattebok bredvid mig. fast jag ägnar mig inte så mycket åt matten ändå. tyvärr. iallafall så känner jag mig jättepigg nu och skulle gärna gå ut och springa eller något. har ju inte varit ute sen i måndags. min rullgardin drog jag upp klockan fyra idag och igår drog jag inte upp den alls. så jag har inte släppt in något solljus heller. men imorgon blir det skola igen. två skoldagar och sen är det lov. mot sälen och snön. jag är inte alls sugen på att åka dit egentligen men det blir nog skönt att komma bort ifrån allt ett tag. jo ja det blir det. och datorn tar jag ju med mig så helt ensam med mamma och pappa blir jag inte. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0