i'm indian

vid tretiden orkade jag inte sitta hemma längre utan jag bestämde mig för att åka ner på stan. tänkte först att jag skulle gå själv men sen ringde jag fanny och träffade henne en stund. jag köpte en necessär och ett hårband. sen promenerade jag hem. det var skönt och jag tog tillochmed en omväg. gick in i en park, tog upp kameran och tänkte fota lite. inte för att jag har någon som helst talang inom fotografi men det är roligt. men mina händer var stelfrusna och blå/lila/röda så det blev inte så mycket med det. men satt på en parkbänk en stund och jag kommer säkert få urinvägsinfektion nu. sen gick jag hem.




haha misslyckade bilder och hej korta feta ben!


Kommentarer
Postat av: ebba

nej snygga fina ben!

2009-02-11 @ 21:43:21
URL: http://littlegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0