att synas utan att verka

fredag idag, väldigt skönt. vi hade ledigt första lektionen så jag började 9.30 och slutade 11.30. så jag har bara haft två lektioner. på non dissekerade vi grisögon. eller dom andra gjorde, jag var inte med. jag stod mest bredvid och mådde illa. gick hem sen, gjorde mat och somnade nästan i soffan. har tagit alvedon mot min huvudvärk men det hjälper inte.

igårkväll var jag på bio med julia och hennes syster emma. vi såg i taket lyser stjärnorna. den var väl bra men den var inte som boken. boken är mycket bättre. efter bion satte vi oss på mcdonalds ett tag och sen åkte jag hem och försökte sova.

jag vill färga mitt hår igen. funderar på att köpa hårfärg imorgon. ikväll ska jag titta på hipp hipp hora. och säkert något mer. 


Kommentarer
Postat av: Fanny

hahahahha ofta jag var seriös?!?!?! jag ser ju ut som en dksfldflkdgs.

2009-02-07 @ 19:06:01
URL: http://tragedier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0