du är mig blommor, sol, explosion

hej!
igår träffade jag fanny efter skolan, som nu har åkt till gran canaria. kommer sakna henne så att jag dör typ. vi fikade iallafall och jag försökte plugga samtidigt, vilket inte gick så bra. sen åkte jag hem till julia. vi åt lite middag och sen gick vi på poetry slam i hennes skola. och jaaa det var kul. jag slösade lite pengar i cafeterian och sånt. sen åkte jag hem och hade panik för so-provet.

idag är det fredag och jag har haft so-prov. det var svårt men det gick nog helt okej. fredagar är ju bra eftersom att vi slutar halv tolv. så när jag hade slutat gick jag hem och åt lite och sen åkte jag och träffade fredrika. vi fikade och lekte med stearin. haha. sen gick vi runt i lite affärer. jag hatar att det är så kallt ute. våren, kom nutack!

nu sitter jag här och är jättetrött. har iallafall sportlov nu och det är skööönt. kvällens planer är att städa och packa. men vi får se hur det blir med det. kommer säkert bli så att jag sitter i min säng och tittar på film istället. och lämnar allt som ska göras till imorgon. då blir det jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0