you know i'm on your side

hej. jag håller på att packa. har packat ner alldeles för mycket kläder som jag antagligen inte kommer ha någon alls användning av. men jag orkar inte hålla på att välja ut kläderna jag vill ha med mig. jag HATAR att packa! kommer säkert glömma något viktigt, vad det nu skulle vara. äsch jag vet inte men jag är iallafall sämst på att packa. det är så tråkigt.
på eftermiddagen åkte jag till stan. gick till lagerhaus och köpte tablettaskar. sen åkte jag och träffade julia och vi fikade. jag gillar att jag spenderar mina pengar på så nödvändiga saker. vem behöver inte tablettaskar liksom? och så köpte jag turkisk yoghurt när vi fikade för 36 kronor. och det var typ jättelite. onödigt. jag är verkligen ekonomisk. men nu måste jag fortsätta packa. pussi.
förresten har julia en brownie i sin plånbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0