day and age

jag har ont i huvudet. jaaa. jag har ätit fil och pluggat un poco español. känner att mina dagar är väldigt intressanta.
mina ipodhörlurar är trasiga så jag använder några andra skithörlurar som jag hade till min mp3 för länge sen. det är väldigt jobbigt. ljudet försvinner ibland och då måste man vrida på sladden och ja. sämst helt enkelt. men nya hörlurar är dyrt.

måste öva mer spanska men orkar inte göra skolarbete jag vill baka eller titta på film och äta chilinötter och dricka te. jag ska nog läsa klart en bok nu. eller snart. den är ganska fin. förresten får någon gärna skicka ungefär hela monki till mig. eller ett presentkort på några miljoner. vore vänligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhnej, du äro!

2009-02-06 @ 17:04:06
URL: http://myrstucken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0