spaceman

jag och julia har suttit på medborgarplatsens bibliotek hela dagen och pluggat lite, druckit kaffe och oboy, pratat, lånat lite böcker osv. har varit väldigt mysigt! jag hade planerat att koppla datorn till tvn och kolla på nedladdade filmer hela kvällen men eftersom att min fader tydligen har lyckats slarvat bort sladden så funkar det inte. eller jag kan ju se filmerna direkt i datorn men det är inte lika roligt. bättre med större bild!  hade även tänkt kolla på melodifestivalen nu när lasse (som för övrigt inte alls passar in där) ska vara med. det är väl vad jag ska göra ikväll. tror jag.  jag hade tänkt baka också men det orkar jag nog inte. jag är tröttttt. väldigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0