en undran vem som svek vem först



måndag igen och usch vad jag inte orkar. idag har jag varit i skolan och varit på dans.
allting känns ganska världelöst just nu och att det snöar och är iskallt gör det inte precis bättre. jag vill bara hoppa tillbaka ett år, vill må bra igen. jag ångrar att jag inte uppskattade mitt liv tillräckligt för ett år sen. jag klagade inte precis men det var sällan jag tänkte på hur bra jag faktiskt hade det. jag hade inte en tanke på att allting snart skulle rasa. att allting skulle förändras. det fanns inte i mitt huvud. åh vad jag saknar mycket saker just nu. och jag är trött på min jävla huvudvärk. det känns som att jag alltid har ont i huvudet, någon gång varje dag iallafall. men ja, jag försöker att må bra så ofta som det går. känner att jag har låtit väldigt deprimerad i det jag skrivit men jag gillar verkligen inte måndagar. helgen är slut och man har en hel veckas skola framför sig. fast nästa vecka är det iallafall lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0