falling down efter hela mitt liv

på plats på hotellrummet i sälen. är trött och bilresan var jobbig. strax efter att jag skrivit mitt vackra bilinlägg och stängt av datorn spydde jag. det var riktigt äckligt. usch jag hatar verkligen att spy. jag hade spysmak i halsen i typ ett år sen. sen när vi började närma oss sälen blev vi fast i en två mils nästan stillastående kö. det var inte så party. jag klagade mest, drack smultroncider och väntade på att kön skulle börja röra sig. vilket tog ett tag. känns lite patetiskt att jag skriver i bloggen, eller att jag överhuvud taget sitter vid datorn när jag är "bortrest" men det finns inte så mycket annat att göra på kvällarna här. usch det är jobbigt för det är jättevarmt på hotellrummet och det går inte att sänka värmen på elementet. och så ligger rummet vägg i vägg med tvättstugan så jag hör ljudet av tvättmaskiner hela tiden. festligt. nu ska jag koka te i den fancy tekokaren som finns här. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0