you will never be my fool

fredag den 13:e idag. inga speciella hemskheter har hänt än så länge. som sagt hade vi "kompisdag" i skolan idag. det innebar att vi gick tre timmar extra för att: leka lekar (sitta i okända människors knä är alltid kul), titta på film och ha onödiga raster. gud vilken onödig dag.
efter skolan träffade jag iallafall julia. vi tittade i affärer och åt saker. självklart köpte jag någonting även idag. en klänning den här gången. jag hatar mig själv. jag måste verkligen sluta köpa saker nu. lugna ner mig, lägga band på mig själv och allt sånt där.
på mcdonalds fick jag iallafall lite beslutångest och då tog jag hjälp av 118 100 med ett sms med texten:
" ska jag köpa en glass med topping? "
118 100 svarade så trevligt:
" 118 100 tycker att du ska slå på stort eftersom det är fredag och köpa en glass med både topping och strössel. "
så ja, jag slog på stort och köpte en glass. jag hatar även mig själv för att hälften av alla mina pengar går till mat, fika och annat ätbart. såg även ett par skor idag som jag så himla gärna vill köpa. jag vill bara köpa. köpa köpa köpa. allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0