my gods

idag slutade vi halv tolv och jag gick hem och lagade mat. lite senare ringde fanny och jag åkte och träffade henne. vi mest fikade och gick runt lite. på tunnelbanan hem var det en äcklig kille som kom på. han följde efter mig både när jag bytte plats i tunnelbanan och när jag gick av. då sprang jag. sen vågade jag inte kolla bak för att se om han fortfarande var bakom mig. men nu har jag blivit paranoid och tror att han kommer att komma inatt. jag har nog någon psykisk störning i hjärnan. skönt med helg iallafall. imorgon blir det bara att sova och städa och på söndag blir det markus. jag längtar. nu tittar jag på söta klipp på psl och äter glass. tror jag ska sätta på en film. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0