alla ryggar tillhör dig

när jag vaknade idag var jag otroligt trött och jag tänkte att jag inte skulle få någonting alls gjort utan att jag nästan skulle vara för trött för att ens gå upp ur sängen. men jag har slösat bort så många dagar hemma på att göra just ingenting alls så jag bestämde mig efter några timmar för att gå upp och klä på mig. sen städade jag mitt rum. jag sorterade ut gamla onödiga saker som bara låg och var fula och städade bort stora högar från skrivbordet och torkade sen bort allt äckligt damm. så jag fick gjort en del ändå. har bläddrat i matteboken också men har inte lyckats göra ett enda tal rätt. vet inte vad problemet är. eller jo, min hjärna. men så extremt svårt att räkna brukar det inte vara. men idag funkade det inte alls. så jag gav upp. har använt en salva i några dagar nu som har gjort så att min hud i ansiktet har börjat klia och blivit alldeles röd. så imorgon på markus kommer jag alltså antagligen vara helt röd i ansiktet. fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0