farväl är för enkelt på sms

orkar inte.
att gå upp på morgonen är bland det värsta som finns. enligt mig. att vakna av att någon dålig låt börjar spelas på klockradion och sen försöka att snabbt gå upp för att hinna duscha och allt sånt. vill bara gå och lägga mig under täcket och sova bort hela dagen. nejmen vintern är dum. vem vill gå upp när det är kolsvart ute och iskallt liksom? inte jag iallafall. borde verkligen börja ringa och fråga om praoplats nu innan det är för sent. men jag har verkligen ingen aning om vart jag vill praoa någonstans. jag har en jobbig so-läxa tills imorgon. nu ska jag äta. puss.
känner också att bilden är riktigt intressant.


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag har här med bestämt mig för att börja forska om denna bild.

2009-01-22 @ 19:13:46
URL: http://tragedier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0