haschki maschki

jag har sjukt ont i huvudet och det är så jävla jobbigt. och det är jobbigt att gå i skolan till halv fyra med gympa som sista lektionen.
det känns som att jag har sprungit fram och tillbaka från skolan hela dagen idag. när jag kom till skolan imorse var det håltimme så då gick jag hem igen (jag hatar när det är håltimme första lektionen så man gått till skolan helt i onödan och egentligen hade kunnat sova en timme till) sen gick jag tillbaka och hade klassråd och sen gick jag hem på lunchen igen. och ja sen gick jag tillbaka och hade lektioner. bl.a. gympa med en äcklig vikarie som slog mig i ryggen med en bänk. jag gillar honom inte.
eftersom att mitt huvud vill döda mig orkar jag inte gå till dansen idag, så jag stannar hemma.
eh förresten har jag fortfarande inte fixat prao. gillar mig själv.
hejdå.

orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0