hej

jag gillar fredagar, vi slutar ju halv tolv. det är ganska fint. så efter skolan gick jag hem och kokade makaroner som smakade bajs och sen åkte jag och träffade julia. jag köpte en mascara och en tröja och sen satt vi på sandys i tre timmar och pratade och jag åt upp ungefär halva sandys kändes det som. feeet. så jag mår ganska illa nu om man säger så. vi pratade om sommaren också och nu längtar jag jättemycket. det gjorde jag iförsig innan också men nu längtar jag ännu mer!!!!!!!11ett. nu är jag hemma iallafall och är jättetrött. hade tänkt baka ikväll men jag har en stark känsla av att jag inte kommer orka det. kommer inte orka städa heller för den delen, som jag egentligen borde.
jag är glad att det är fredaaag har väntat på det hela veckan. gud vad skönt! ohyeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0