jag var bara inte gjord för dessa dar

just nu orkar jag verkligen ingenting och det känns lite jobbigt. jag lyssnar på håkan och det känns väldigt konstigt och faktiskt ganska fel. jag har inte lyssnat på honom på väldigt länge känns det som och det väcker massa minnen och sånt. mitt huvud gör väldigt ont också och jag vill bara ha helg. eller lov. jag ska plugga spanska lite senare och så måste jag städa mitt rum. jaaag orkaaar inteee.
och det verkar bara vara på min blogg det inte funkar att ladda upp bilder?

Kommentarer
Postat av: ELLE KARI

det va så på min blogg förut men då mejlade jag blogg.se typ å så fixade dom dettt

2009-03-04 @ 18:47:52
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

min kära ladygaga vän.

allt är bara gah.

GAH

dödöda.

2009-03-04 @ 20:46:15
Postat av: josefine

ladygagavän <3

ja, väldigt gah.

GAAAAAAAH

2009-03-04 @ 21:52:24
URL: http://balanserar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0