jag vet ingenting om allt du håller för dig själv


lördag idag och en tråkig sådan. har legat på min säng och räknat lite matte men somnade med ansiktet i matteboken. lyssnat på snook som är ganska underhållande. har konstiga strumpbyxor på mig och vill att min lugg ska vara jämnlång med mitt hår. och så vill jag klippa mig. skulle ha sovit hos fanny ikväll men det ville inte hennes pappa. tråkigttt. förresten har mamma fixat en praoplats till mig, i ett arkiv på sjukhuset där hon jobbar. tråkigt men bättre än ingenting. ska sortera papper hela dagarna med tjugoåringar som tydligen spelar musik. så där befinner jag mig vecka 18 och 19. är lite rädd. måste städa rummet idag och ska kanske baka om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0