sanningen flyr för sitt liv

bokredovisningen idag gick väl bra trots att jag knappt hade övat. men det var inte så krävande precis. bara man visste vad boken handlade om. och det gjorde jag ju. jag hatar hatar hatar vädret. direkt när jag kom hem drog jag ner min rullgardin för att slippa påminnas om att det är snö ute. dessutom verkar det vara jättefint väder i andra delar av sverige. jag gillar inte stockholm. 
nu måste jag plugga matte. sen vill jag bada. och om det finns ork och tid sen så ska jag baka också.

fanny är ganska rolig:

josefine säger:

varför kan datorer inte funka normalt typ?

Fanny säger:

för att vissa av dem är lite speciella. som att vissa människor är homosexuella, hiv smittade, unga föräldrar, cancersjuka, mobbade, mongolida... ja du fattar

och nej, det är inget illa menat till homosexuella eller något annat. bara ett litet skämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0