sundayyy

hejhejhallå. idag har jag fikat på kulturhuset med märta. mycket trevligt! vi satt och kollade ut på folket på plattan och lite sånt. sen åkte hon och jag gick och träffade julia. vi gick runt på stan och så och jag köpte en kjol och en tröja på weekday. nu är jag hemma och är trött. ska äta middag om en stund och sen ska jag äta muffins och läsa en engelsk bok som jag måste läsa, som skolarbete alltsååå. det har blivit sådär sär på min blogg igen så det funkar inte att ladda upp bilder. bajz. imorgon är det måndag, det suger. hejdå!
förresten är det äckligt väder.
förresten 2 är det internationella kvinnodagen.


Kommentarer
Postat av: Fanny

förresten 3 är det min pappas födelsedag?!

2009-03-09 @ 07:54:32
URL: http://tragedier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0