got no love

jag äter knäckebröd och ja det är ungefär allt jag gör just nu. intressant. har tittat på två vänneravsnitt och samtidigt läst lite i noboken faktiskt. det var typ snöstorm nyss. om en vecka (och en dag) är det första april. då SKA det inte snöa. men det kommer det säkert göra ändå. såkallat aprilväder. första april införs ipred-lagen som jag tycker är ett ganska dumt påhitt. jag vet inte riktigt vad den exakt innebär men jag vet att ipred står för "property rights enforcement directive" som jag läste på wikipedia och att fildelarna ligger ganska illa till. 

förresten ska jag inte alls praoa på det där arkivet, jag har fått praoplats på mitt gamla dagis istället. blir nog roligare än att sortera papper hela dagarna. hoppas barnen inte bär på någon jobbig sjukdom bara. vädret är konstigt, nu är det blå himmel. det snöade nyss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0