yes

är väldigt trött och jag skriver antagligen fult och osammanhängade och jag tänker tillochmed osammanhängade. idag åkte jag iallafall till stan och köpte jeans. det var väldigt länge sen jag köpte ett par jeans och jag kände att jag behövde ett par. även fast jag föredrar strumpbyxor. sen kom julia hem från färjan och jag åkte till skärholmen med henne. jag köpte en tröja (nu måste jag verkligen sluta köpa saker) och sen satt vi i ett hörn och åt saker. nu skulle jag helst av allt bara vilja sova en stund men har en känsla av att min natt kommer bli ganska jobbig om jag gör det. nu är jag tydligen tvingad att äta middag fast jag precis åt massa saker i skärholmen. kommer spy sen. sen ska jag ladda ner massa filmer att kolla på. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0